úterý 18. srpna 2015

První z nekonečna

Přijde mi, že většina blogů začíná tak, že člověk prokrastinuje a jde v té prokrastinaci hlouběji a hlouběji až se dostane na konec internetu. Prostě něco, co zoufale potřebuje probrat, prozkoumat a rozprokrastinovat tady chybí! Tak se člověk s povzdechem a kapkou samožerství rozhodne tu internetovou bublinu zaplnit.

A stejně tak to bylo i s tímto blogem. Tak dlouho jsem hledala někoho, kdo by psal o psychologických fenoménech stejně nadšeně a zábavně jako někdo jiný píše o vycházce se psem nebo o novém balzámu na rty s příchutí melounu, nebo naopak někoho, kdo by v plné vážnosti podrobil psychologické analýze ty nejpotrhlejší konspirační teorie a paranormální jevy, a nebo někoho, kdo by rozebíral MBTI, ASMR a jiné úchvatné zkratky v českém prostředí...

...až jsem se rozhodla, že ten někdo budu já. A jestli jste trpěli nedostatkem těchto témat stejně jako já, tak jste nyní na správné adrese!

Žádné komentáře:

Okomentovat